Fiecare comandă trebuie trimisă într-un
mesaj separat, fără spații adiționale. Se recomandă să nu utilizați spații în parolă sau numele rețelei WiFi.
Asigurați-vă că dispozitivul are semnal și este conectat la rețeaua GSM și cartela din dispozitiv are credit (poate trimite SMS). Verificați că opțiunea de PIN nu este activată pentru cartela SIM utilizată.
Consulati manualul de comenzi GSM pentru mai multe detalii legate de comeni si raspunsul la acestea.
#INFO
#WIFI_OFF
#WIFI_SCAN
#WIFI_PASS
#WIFI_BSSID
#WIFI_SSID
#WIFI_SSID NUME_RETEA
#WIFI_PASS PAROLA
#WIFI_ON
#WIFI
După parcurgerea acestor pași,
dispozitivul eClopot va fi configurat să utilizeze noile setări WiFi.
Asigurați-vă că ați furnizat corect numele rețelei WiFi și parola asociată
pentru o conexiune reușită.
Repetati pasul 10 dupa 30 de secunde pentru a verifica statusul conexiunii WiFi (în răspunsul primit, statusul trebuie să indice CONECTAT).